Alla inlägg under augusti 2014

Av Siggs - 30 augusti 2014 13:40

Hej! Idag har vi några bilder på mig. Och bild på min artbook på MSP. Idag är det löööördag!!   Så skönt! Men bara om man har något att göra då så. Hur har erat sommarlov varit då? Bra va? Även fast det var typ en vecka sedan!   

            

Av Siggs - 29 augusti 2014 19:36

Hejsan! Idag har jag lagt ut 2 bilder på mig och "Viktoria 2D". Har ritat även av bilden också, vad tycks om teckningen?   

   

      

Av Siggs - 28 augusti 2014 20:41

Hej på er mina vänner! Här har vi några moviestars på bilderna. Jag "Siggs", "Rowsaliee!" och "Ollie <3". Det var allt för idag hejdå!<3   

         

Av Siggs - 27 augusti 2014 19:56

Hej på er! Här är bilder på mig och min bästa vän "Viktoria 2D" på MSP. Första bilden så smiskar jag den olydiga Vicki   , på den andra så håller vi varandra i hand   , på den tredje så spelar vi gitarr tillsammans  , på den fjärde så sminkar vi oss  , på den femte så sitter vi på golvet   , på den sjätte så krigar vi mot varandra,       , på den sjunde så gråter vi tillsammans     . Ja, det var allt för idag!   

             

Av Siggs - 26 augusti 2014 20:42

Hejhej på er....igen!   Jo, här har vi några av mig och mina vänner igen! Men denna gången några andra! De på bilden är jag "Siggs", "Elin1413" & "Ollie <3". Hörs mer imorgon!   

       

Av Siggs - 25 augusti 2014 16:15

Hejhej på er igen!   Ja, idag har jag tagit kort på MSP igen på mig, men även på mina kompisar så de som är på bilden förutom mig är "Rowsaliee!" och "Wilma 20041". Jahao....Hörs väl imorgon! ;)

   

Av Siggs - 24 augusti 2014 20:10

Hej på er! Det tog en stund att kunna ladda upp bilderna på självaste sidan, men nu har jag fattat hur man gör så jippie!   Här är några bilder från igår, på min gubbe då! Jo, jag kommer förmodligen att skriva inlägg varje dag kanske hade jag tänkt så ni får se mer info imorgon!   

   

Av Siggs - 23 augusti 2014 21:37

Hejhej, det här är Siggs på MSP om du undrar. Och om du inte vet vem det är så kan du kolla in där på MSP efter namnet "Siggs". Det här är första gången jag har skaffat en riktig blogg. Så ja, få se om jag lägger ut några bilder på MSP sen då...  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards