Alla inlägg under oktober 2014

Av Siggs - 19 oktober 2014 20:59

Tjena!    Idag hade jag inget speciellt att skriva. Bara några enkla bilder på min moviestar. Så......Hejdå!    

     

Av Siggs - 18 oktober 2014 23:06

Hej på er vänner! Ja, som ni nog kanske har märkt, har jag inte bloggat på OTROLIGT länge. Jag har inte haft lust tyvärr..  Men, nu är jag tillbaka typ! Jag kommer nog blogga lite mer nu än senast, så det är väl bra?   I alla fall, här är 4 bilder. Första bilden är första delen av min nya serie "~¤~¤~Systrar förevigt~¤~¤, ~Daniella och Erik~"" om ni har hört talas om den, är nu slut. Andra bilden är info om den nya serien, där kan du läsa och få reda på vad just "¤~¤~Systrar förevigt~¤~¤ handlar om. Tredje bilden är bara min senaste look "~Pretty and cool cat~". Fjärde bilden är en enkel bild på min gubbe "Siggs". PS Ni vet på looks? Jo, det är så att när jag går in på mina looks så kan man varken bläddra eller förstora looksen som jag gjort av mig själv, andra som gjort looks av mig, jag som har gjort looks till andra. Det är riktigt konstigt.....  Det har varit så typ en vecka för mig. Jag antar att det antingen är MSP lagg, eller min dator. Skumt!   

       

Ovido - Quiz & Flashcards